FTL – încarcatul de camioane pline

Despre efectele generate de FTL vs LTL a vorbit oarecum Seth.

Grav, sau chiar primordial, este transpunerea conceputului în viața reală. Și nu vorbim despre cazul ideal în care ai camionul, ai marfa, ai data de încărcare și ai, clar, data de descărcare. Astea-s deja vise erotice, cu o finalizare care depinde de prea mulți factori, în România.

Vorbim despre diagrame, magneți, ture duble la loading/unloading sau … ?

you_re_the_best

… sau vorbim despre exploatarea omului de către încărcările altor oameni?

Este mai ieftin sau mai ușor să împarți cu cei asemenea ție resursele sau informațiilor în sprijinul acțiunilor comune? Dar cât este de etic sau moral? Și dacă îngrașă?

Încărcatul camioanelor pline, ca ideologie, este o greșeală dovedită nu doar prin furatul cașcavalului ci prin rezultatele obținute pe teren. Rezultate care se văd nu neapărat în intervalul 9-17, ci, mai ales, în extra time. Se aude, acolo sus, la voi?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.