Cum stă treaba cu reducerile

Românii știu despre reduceri că sunt bune. Chiar dacă nu știu exact când să le caute sau când trebuie să le primească. La ofertă este sport național.

Vorbeam zilele trecute despre un amic. Destul de umblat, destul de bazat, destul de curajos să ceară. Să ceară pub-ului pe care-l frecventează în mod regulat și consistent, reducere. Să ceară și, mai ales, să și primească. Din principiu și nu pentru alte motive.

Persoana cu care vorbeam era complet dezinteresată de cele 10% reducere obținute de amicul respectiv. Nu i se păreau nici atractive și nici interesante procentele respective. Nici argumente conceptuale precum fidelizare, recunoaștere, respect cum nici altele mai laice ca șpaga ospătarului, plata taxiului ori banii de țigări nu-l convingeau de utilitatea unei asemenea metode de marketing.

După cum spuneam, românii știu despre reduceri că sunt bune.

 

 

2 thoughts on “Cum stă treaba cu reducerile

  1. Nu e asa numai la romani, Vali. Noi suntem chiar linistiti. De ce zic linistiti? In 2008 am fost in Belgia doua saptamani si m-am speriat: in magazinul cu 50% reduceri la haine proba lumea hainele pe loc, in sensul ca daca un tip a vazut o pereche de pantaloni se dadea mai incolo, isi dadea pantalonii jos si ii proba pe ceilalti.. iti spun.. era sa fiu calcat in picioare pe acolo 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.