eMag profitshare – experiență personală

Am implementate reclame din reţeaua eMag profitshare la mine pe blog de aproape 6 luni. În primele 3 luni banner-ul a stat cuminte undeva pe la jumătatea sidebar-ului. Văzând că banii nu curg singurii, aşa cum mă aşteptam iniţial, am introdus Recomandarea săptămânii, locşorul din dreapta sus în sidebar care în fiecare săptămână vă arată cam ce mai găsesc eu interesant și care să merite cumpărat pe la eMag.

Făcută pe la sfârşitul lui ianuarie, această mişcare a provocat ceva agitaţie prin rapoartele de performanţa privind contul meu. Ba chiar și cifrele care reprezintă câştigurile creşteau într-un mod absolut îmbucurător. Moment în care am considerat că este cazul să trec la nivelul următor şi desigur a venit timpul să împânzesc blogul cu reclame.

Și după cum unii dintre vioi poate aţi văzut, de-a lungul lunii martie  sub articolul propriu-zis era un banner cu produse eMag. La ce a dus asta efectiv ? La o sumă încasată cu 61% mai mică în martie decât cea aferentă lunii februarie. Adică more is less, cum ar spune colega mea de peste Canalul Mânecii. Ce-am învăţat eu de aici? Nimic, desigur dar cel puţin am scos banner-ul acela de care s-au plâns unii dintre voi.

De ce am deschis discuţia de mai sus? Deoarece domnii de la eMag au publicat zilele trecute raportul de activitate al reţelei ProfitShare de unde se vede că sunt câțiva domni bloggeri care au înregistrat câştiguri frumuşele folosind instrumentele profitshare. Și tocmai de aceea, vroiam să vă spun că eu … NU! Nu încă, dar mi-am propus ca cel târziu până la sfârşitul anului să-mi iau un cadou folosindu-mă exclusiv de banii câştigaţi prin această metodă. Așadar nu vă sfiiți, clickuiți și cumpărați 🙂

Mai jos raportul despre care vorbeam embed-uit de către ecostin pentru refresh.ro.

11 thoughts on “eMag profitshare – experiență personală

  1. Acest profit share este o bataie de joc!!!
    nu va bagati in el ca sa faceti profit la astfel de oameni!!!
    la mail nu va raspund, comenzile nu se inregistreaza toate, banerele nu functioneaza tot timpul, daca faci o comanda cand banerele nu functioneaza si specifici CLAR!!!! ca banerele nu functioneaza si sa inregistreze comanda in contul x ei zic ca nu a fost click si gata nu se inregistreaza!
    ATENTIE sunt niste hoti!!!!

  2. corect, dar o firma despre care crede lumea ca e firma serioasa si face vanzari mari, nu ar trebuii sa fie totusi mai ok???
    eu doar am lansat o avertizare pentru cei ce sunt deja sau vor incepe

  3. Eu personal am făcut peste 10 comenzi diferite la ei. N-am avut probleme niciodată nici cu plata, nici cu livrarea nici cu produsele . Cât despre profitshare am avut ocazia să fac niște teste și iarăși nu am ce să le reproșez. Își recomand să folosești pagina lor de contact și cu dovezi să (le) demonstrezi că ai dreptate.

  4. da primele comenzi functioneaza ok, apoi incep sa se piarda din comenzi, asa dupa ce se aduna ceva bani, incearca sa scrii mail la profitshare sa vezi daca iti raspund……

  5. Vorbim din experiențe proprii, posibil diferite. Eu, la mail-ul dat către ei, am primit răspuns în mai puțin de 1 oră. Așa că, îmi pare rău, dar nu pot fi de acord cu tine.

  6. Emag Profitshare e o mare teapa, plus ca sunt si neseriosi, am avut de mai multe ori probleme cu ei cand am comandat produse de la ei. Cu Emag Profitshare timp de un an de zile cu reclamele la mine pe site, am vandut 0 produse si nu am primit nici macar acel bonus de 100 Ron,dupa primii 50 vizitatori redirectionati spre emag, desi aveam deja 202 click-uri.
    E normal sa nu cumpere lumea online, stiind cate tepe se trag la noi in Romania.Eu de cate ori am cumparat de pe net, nu am platit niciodata cu cardul, in plus comanda o faceam prin telefon, e mai sigur asa iar banii i^i plateam cand primeam produsul in mana.Asa ca nu va asteptati sa faceti bani cu Emag Profitshare, ci doar daca vreti sa le faceti reclama gratis. Mai bine folositi reclame gen, Adsense, xxx, xxx si macar sunteti platiti per click.

    • Vasi, experienţele noastre observ că sunt complet diferite. Ţi-am editat comentariul pentru a nu lăsa impresia că ai scris aici pentru a face reclamă celor 2 site-uri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.