Și dacă nici bloggerul nu (mai) este credibil?

Ionuț vorbește despre una dintre dilemele mass mediei moderne, așa cum tinde ea să evolueze. Și anume, cum poate înlocui un ziarist blazat și obligat prin contract, să scrie despre un anumit subiect cu un blogger pasionat.

Idee mai mult decât bună având în vedere evoluția internetului și continua pierdere de încredere cu care se confruntă presa clasică de la noi și de aiurea. Deși, dacă ar fi să mă uit la ce se întâmplă pe la noi …

Și iau ca exemplu una dintre cele mai recente campanii de pe câteva dintre cele mai citite bloguri din .ro: campania de promovare Nissan Juke. Au luat parte la această campanie Zoso, Costin, Piticu, Chinezu (și poate și alții, eu nu i-am identificat). Toți persoane cunoscute, stimate, respectate și mai ales CREDIBILE ca bloggeri!!

Sunt însă ei cu adevărat pasionați de domeniul auto? Și dacă da, pasiunea lor pentru acest domeniu îi face și CREDIBILI în a -și da cu părerea despre o mașină pe care o conduc 100÷300 de kilometri? În această situație, sunt ei o variantă mai bună față de ziaristul din primul paragraf? Oare prin folosirea încontinuu a acelorași 10 (număr aleatoriu) bloggeri de top în orice campanie online, nu se face o mare greșeală, Ionuț?

LE: exemplul de mai sus, a fost unul greşit ales. De aceea, am modificat textul. Scuzele mele celor implicați! Sper totuşi ca ideea de la care am pornit să fi fost înţeleasă corect.

6 thoughts on “Și dacă nici bloggerul nu (mai) este credibil?

  1. @piticu21: deşi poate nu pare, ăsta nu-i un atac la adresa celor 4+1 (sau 10) de mai sus. N-am nici chef, nici timp, nici măcar motive s-o fac. Dar, totuşi, nişte întrebări am. Şi cu părere de rău, răspunsurile nu le-am aflat tot citindu-vă de 3-4 ani. Poate că-s eu mai mai încet. Sau poate nu …

  2. Salut,

    Printre randurile articolului, faci niste presupuneri, si presupunerile sunt condamnate la greseli prin definitie. Am inteles ca totusi pui o intrebare, insa o pui in contextul in care iei de bune presupunerile pe care le faci:)

    Doua dintre ele:

    ca doar bloggerii pasionati de auto pot testa masini (e ca si cum ai spune ca doar cei pasionati de imobiliare pot ‘testa’ o casa),

    si ca in campanii sunt folositi aceiasi” 10 (număr aleatoriu) bloggeri de top în orice campanie online” – numarul blogurilor cu care am colaborat in 2010 trece de 150, insa a contat mult si reach-ul, si avem cateva bloguri care pot asigura un reach semnificativ unei campanii, motiv pentru care sunt selectati mai mult decat altii in campanii.

    Si-s multe de zis, dar putin timp.

  3. @Ionut Oprea: OK, am înţeles acum că nu a fost vorba de o campanie pentru Juke şi am modificat. Întrebările rămân însă şi poate vom reuşi să le detaliem vreodată în alt context. Mulţumesc pentru comentariu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.